helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Skötväska

Publicerad 2017-01-01 17:05:51 i Allmänt,

kom precis på att jag har noll koll på vad jag egentligen behöver ha i BB väskan..
 
nappar? vad för saker till mig? Det jag hittills packar ner är detta! 🙈 Behöver ha en varmare dress när
vi ska åka därifrån iallafall den får packas ner senare!
 
väskan e från SKIP * HOP
 
 
Filt, tre uppsättningar kläder och papperna jag behöver ha med, strumpor, amningsskydd och blöjor finns oxå men det får man nog på BB antar jag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela