helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Ensam hemma

Publicerad 2017-01-02 13:07:31 i Allmänt,

Nu e sambon iväg på jobb, kommer hem torsdag, hoppas dagarna går fort. Kommer bli tomt framförallt om kvällarna (dagarna jobbar han ju annars också) och framförallt- att äta MAT, jag är sämst på att äta när jag är ensam, iallafall att äta bra mat. Kommer nog bli en del kokt korv med bröd, yoghurt och mackor ahha

Känner väl kanske att jag borde äta mer? Ställde mig på vågen igen som ännu står still, pendlar upp och ner ett kilo senaste veckorna och står still på den fronten. Haft samma vikt senaste 6 veckorna typ.. Men så länge bebis växer så kanske han får i sig allt han behöver? Gått upp cirka 7,5 kg med fyra veckor kvar av graviditeten..

Nu ska jag iväg och försöka hitta LEKIA affären här i Västerås, fick presentkort i julklapp så finns lite smått vi fortfarande behöver så hoppas jag hittar ngt!

Ha en bra dag alla!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela