helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Ge och ta

Publicerad 2014-06-27 15:30:29 i Allmänt,

Ibland är det ganska kul att lyssna på människor och deras åsikter och klagomål över saker i allmänt och på andra människors beteenden. Men det roligaste av allt är att de senare går runt och gör precis samma sak själva mot andra människor. 

Vad gick snett där liksom? Behandla andra som du själv vill bli behandlad och gå inte runt och tro att man kommer finnas där senare när det passar. Sånt skit accepterar jag inte, och så pass mkt självrespekt har jag att jag aldrig någonsin mer kommer låta mig bli utnyttjad. Snällhet kommer man tydligen inte långt med, man blir bara utnyttjad....

Med det sagt ska jag åka och träna med några som vet vad innebörden av att ge och ta!


Var på bio igår och käkade med syster yster:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela