helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Effektiv dag!

Publicerad 2014-01-15 14:51:35 i Allmänt,

Gud vilken skön dag! Vakande halv 11!! Inte sovit så länge på typ flera månader!!:) gick upp åt frukost sen gick jag ut med xero. Efter 1,5 timmes promenad i snön så var vi hemma igen och var bara att ta tag i dammsugaren och dammvippan och börja städa. Behöver börja rensa lite smått nu när jag snart ska flytta. Nu ligger jag i soffan och väntar tills tvättiden ska börja så att jag kan få lite rena och sköna sängkläder i sängen. Skulle velat göra hemmagjord pizza idag men så förbaskat tråkigt att göra sånt själv. Får bli en annan dag. Nöjer mig med en nyttig mango, annanas och banan smoothie så länge:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela