helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Bra dag

Publicerad 2014-01-11 22:50:55 i Allmänt,

Dagen har bestått av pyssel till livbojen med goda vänner samt stört god mat ( oxfilé med råstekt potatis) hos Sara och Fredrik! Oslagbart! Är ljuvligt mätt och jag hatar att va såhär mätt men när magen full med oxfilé och ben & jerrys så kan jag tat!;)

Kvällens visdoms tankar från mig till mig själv ikväll är: jag har aldrig vart gladare med mitt liv på länge. Jag har nästan allt jag vill ha för tillfället och är lycklig över de människor som finns vid min sida i mitt liv. Man behöver inte sätta etikett på saker och ting utan låt saker va som de är och lev livet och ha kul. det kommer alltid finnas människor som kommer och går men de som består är sånna man bör hålla lite extra hårt i för goda vänner växer fan inte på träd...

Puss på den och sov gott. Imorgon blir det jobb (som alltid) 
Lite bilder från idag 










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela