helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

livet i lådor

Publicerad 2014-02-02 21:59:28 i Allmänt,

Det här med att packa är ju inte direkt det roligaste jag gjort i mitt liv, ganska känslomässigt oxå för del delen. Minns när jag flyttade hemifrån för drygt 3 år sen och jag grät i bilen påväg hit. rädslan över att va själv, allt ansvar som en flytt innebar och ovissheten om vad framtiden skulle ge. Jag packar ner de här tre åren i hopp om att de kommande ska bli lika bra, om inte ännu bättre. Jag flyttar ju bara till andra sidan stan men den symboliserar det jag vill ha med min framtid, nytt och fräscht och nya möjligheter!:) 
 
en helvetes lång vecka väntar framför mig så det är bara att bita ihop, ledig fredag och börjar lördag kväll så det blir en mini ledighet! 
 
godnatt på er!:)
 
 
 
utan träningen hade jag vart ännu mer död än vad jag är hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela