helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Helloj!

Publicerad 2014-04-28 22:32:22 i Allmänt,

Hej. Det blir inte mycket av med bloggandet... Mkt pga att det inte händer så mkt olika/ roliga saker just nu.  

Men kan berätta det senaste som hänt i mitt liv för er som faktiskt läser här:)

Jag har blivit med b....IIL, inte barn;) en Kia ceed kombi! Super nöjd med köpet och bilen går som en pärla!!

Har gjort min fjärde tatuering på insidan av vänster överarm där det står : learning is a gift, even when pain is your teacher. Blev skitsnyggt och har bokat tid för att täcka över/ göra om min text på skuldran som jag inte längre är så nöjd med pga att man knapps ser vad som står längre... Den blir av på fredag kl 08!! Kommer göra bajsont där bak på skuldran...

I helgen har jag träffat goda vänner och käkat ute i fredags, lunchat ute i lördags samt käkat slagsta glass. I går var jag Hanna och lina på Ikea och köpte lite behövligheter samt fikade hos Jouline och Markus
Som hade kalas för Markus! Mycket trevligt. 

Idag började jobbveckan igen och det var som vanligt lika motigt efter lite ledighet. Denna vecka ser jag fram emot att va ledig fredag lördag OcH söndag! Mkt som ska hinnas med och på söndag konfirmeras lillasyster Fanny!  

Och annars med mig då?

En sten har iallafall lättat från mina axlar när jag bröt från en energi krävande person som gjorde livet eländigt.  

Så nu är allt ok och jag hopppas att bra och roliga saker kan hända nu
Så att livsgnistan tänds rejält!:) kan behöva lite glädje rus känner jag.:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela