helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

hejhopp

Publicerad 2013-09-14 20:18:00 i Allmänt,

När tiden står still, när man nästan hör sina egna tankar för att det är så tyst runtom dig, det är oftast då man börjar reflektera och grubbla. 
 
Idag har jag varit iväg på en heldag i Västerås och handlat lite på hm samt Ikea! hittade väldigt mycket fina saker både större saker som hylla, byråer samt lampa, filtar och mysiga kuddar till soffan och annat skojs!:)
 
hann skruva upp det mesta när jag kom hem samtidigt som jag hade tvättid och sprang där i mellan. det gäller att vara flexibel. Allt är uppe där det ska förutom byrån som jag ska ha i hallen, det får bli imorgon efter jobbet. ska jobba mellan 7-15 på demensboende!
 
känns ganska så trist att spendera lördagskvällen ensam, det är kvällar som denna som man önskar att han hade någon att dela just kvällen men, framför en bra film. Livet är hårt men det går vidare. bara försöka hålla huvudet högt och kallt. 
 
nya kuddar och filtar
 
 
 
ny hylla i köket
 
fotohylla och stålsnöre man hänger foton på!:)
 
byrå/förvaring i badrummet!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela