helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

första dagen avklarad.

Publicerad 2013-10-08 16:47:13 i Allmänt,

Så mycket man vill säga göra och förmedla men vad vet inte om det riktigt går eller på vilket sätt man ska göra. Idag va första dagen på psykplaceringen och det är väldigt mycket intryck och funderingar mitt huvud, hur kunde det gå så snett för människor som förtjänar så mycket bättre. man känner sig hjälplös. men som sagt, man kan bara leda hästen till vattnet men man kan inte tvinga den att dricka...
 
nu nu ska jag ventilera mitt huvud på ett body step pass! skönt att slippa tänka ett tag. katterna börjar bli monster här hemma och riktigt busiga haha!
 
börkar få mysigt om mitt vardagsrum nu tycker jag, ska bara försöka skaffa en ny tv till vardagsrummet som jag tänkt göra nu i ett x antal år... ska försöka sälja min iPhone 4s och köpa en tv för pengarna!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela