helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

stress

Publicerad 2013-11-17 12:20:00 i Allmänt,

Det är inte ofta som stress är något negativt för mig, jag är en sån person som arbetar bra när jag har mycket att göra och får även då mycket gjort men just nu, den stressen jag känner är negativ stress. Jag har en hemtenta som ska in som jag har suttit och kollat på i 1.5 timme men har inte ens börjat, jag sitter fast och mina hjärnceller är inte så aktiva just nu då jag har andra saker som tar upp min energi. Jag har en jättesjuk kattunge hemma som jag föröskt hjälpa nu all ledig tid men som inte blir bättre så han får vi ta till veterinären, sen måste jag jobba, hinna med hemmet och massa annat skit. Det som gör mig mest stressad är allla dessa skolarbeten. Usch vad jag hatar det här och jag längtar tills skolan är klar!!!!
 
Idag är det vårkänsla och humöret borde va på topp men istället vill jag bara lägga mig i sängen och slå på en film, kan jag det? svar NEJ!
 
Aja nu ska jag försöka aktivera mina hjärnceller och se om jag kan skriva några rader på hemtentan....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela