helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Hej kom och hjälp mig!

Publicerad 2013-05-27 20:30:37 i Allmänt,

Gud jag känner mig så totalt omotiverad till allting. Hade först hanledning med Carina idag ang våran uppsats, det lutar åt att vi får gå upp på andra opponeringstillfället, tydligen så är det ganska många som gör så, då har man ju ändå längre tid att fixa allt perfekt och då hinner man även gå och kolla på de andra opponentskapen som ska ha, så man kan se lite vilka frågor som kommer osv... Iallafall, efter det så var det raka spåret till västerås för ett långt seminarium, hinner med 16.15 bussen därifrån så vi beräknas vara hemma vid 17, men såklart så går ju bussen sönder så vi får vänta 45 min innan nästa buss kommer och hämtar upp oss på landsvägen där vi står, hungrig som attan var jag oxå. Skulle tränat mitt sista pass core idag på gympozz då mitt kort skulle ha gått ut imorgon men såklart med min tur idag så gick det ut igår vilket innebär att jag får ta mitt pick och pack och knalla hemåt.
En god sak var iallafall att min efterlängtade, söta lilla ryggsäck kom idag iallafall som jag köpt från tradera i äkta skinn, så den hämtade jag på Ica och sen laga jag lite mat. Behöver plugga men jag känner mig NOLL motiverad så jag lägger ner och hoppas på annan energi imorgon, kanske man ska gå en morgonpromenad, när man ändå är ledig och allt tänkte jag :)
 
Nu kurrar magen igen, måste fixa ngt!
 
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela