helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Nu kan väl våren komma?!

Publicerad 2013-03-23 17:34:35 i Allmänt,

Nu vill jag bli frisk så att jag kan leva normalt igen och nu vill jag att våren ska komma, är det för mycket begärt?
 
Hinner nog bli nästan helt bra tills Claudio kommer på måndag, bara snorig och lite halsont fortfarande, febern känns nästan helt borta. SKÖNT! Har bara kurerat mig hemma, inne hela dagen vilket är svintråkigt. har städat badrummet och pluggat typ. Det är lördag men är man sjuk så måste man väl ibland lyssna på sin kropp..
 
Det ska bli plusgrader till veckan iallafall så det ska bli suuuuperskönt! längtar tills jag kan börja gå och springa ute igen!:D taggad till att bli fit beachen 2013!
 
sitter och kollar på top model sverige i reprisen och de ska fotas tillsammans med en leopard, Avis!
 
middagen, dock känner jag inte vad det smakar, men det kändes gott:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela