helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Nedräkning

Publicerad 2013-07-31 17:20:28 i Allmänt,



Jag har verkligen kommit in i slappar livet- semester och att sova till 11 varje dag och jag älskart! Jag vet att detta troligtvis är mitt sista sommarlov innan jag börjar jobbs och bli vuxen på riktigt så därför njuter jag med gott samvete av att ha 6,5 veckors semester med absolut noll måsten! Ikväll blir det party för imorgon är det schweiz nationaldag och det firas med en festival massa fyrverkerier och fest. Vi ska till ett ställe där de spelar tecno/ electronic musik och jag är förväntansfull över hur hård musiken är!

Och snart lyyyfter vi mot spanien-alicante och ytterligare 4 veckors semester. Äntligen har claduio slutat jobba och även han semester nu så så blir det kvalitetstid i fyra veckor! Behövs verkligen känner jag med tanke på alla motgångar vi haft! Ska bli så skönt:) jag har köpt massa solkräm och nya flipflops idag.

Snart ska jag börja med maten, grillning står på schemat, ordentlig mat så att vi orkar dansa hela natten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela