helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Mätt som en plätt

Publicerad 2013-01-21 17:36:00 i

Efter middagen blev jag fetmätt. Är tvungen att vila i soffan då jag inte kan röra mig typ haha!
Körde en ansiktsmask förut som kallas för "acne killer" man behöver inte ha acne för att använda den såklart men den tränger ner i porerna och suger upp dem till ytan typ. Jag har en ganska ren hy tack och lov så för mig gav det inte så mkt förutom röd hy, slet typ av mig alla ansiktsbehåring;)
Ikväll börjar sveriges toppmodell!:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela