helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Hemma

Publicerad 2013-01-07 13:17:10 i

Nu sitter jag på tåget påväg hem till eskilstuna, kan inte undgå att säga att det inte är en rolig känsla. Saknar min andra hälft redan så att det gör ont i mig, har sovit båda flygen så jag har inte kunnat reflektera eller låta känslorna komma fram men ack så ont det gör... Får hålla ut ett år till sen behöver jag inte packa väskan lika ofta förhoppningsvis!

Ser att det inte är lika mkt snö på backen som det var när jag lämnade sverige för dryga 2 veckor sen, skönt att kunna gå ute nu iallafall!!

Har sådär lagom ångest oxå vad det gäller skolan, kommer ha ett liv som liknas helvetet tills tentorna är gjorda och tills den här kursen är slut, sommarlov snart??

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3987848/images/2013/pic_50eab9c1e087c30a4f8a77e4.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3987848/images/2013/pic_50eab9c1e087c30a4f8a77e4.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela