helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

förlåt för tråkig blogg.

Publicerad 2013-01-15 20:10:30 i Allmänt,

Anledningen till att bloggen står väldigt stilla är för att jage egentligen har väldigt lite att skriva om. Min vardag består av plugg och pluggar jag inte så jobbar jag. Inte så kul att skriva om samma saker kanske?
 
Men idag har jag iallafall varit i skolan och pluggat och skrivit tenta, jag gick till friskis också vid fyra snåret vilket var det absolut värsta jag kunde ha gjort. SHIT VAD FOLK! visst jag vet att det brukar vara mkt folk runt den tiden, men inte såhär! Tränar folk bort jukskinkorna eller? haha.
 
Bästa tiderna är mellan 11-13, då finns det plats på löpbanden iallafall. Annars då? Jo jag har börjar tagit ett mer seriöst tag i mitt tyskapluggande nu iallafall så jag börjar lära mig grunderna. Har ett mål som jag tänker hålla och försöka uppfylla!
 
Imorgon blir det plugg hemma 9-9, till tentan som går av stapeln på fredag! Är lite smått nervös faktiskt och jag vill inte faila på den!!!
 
Sov gott!
BTW, vad är det som händer med vädret?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela