helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Bli Frisk dumma, dumma kropp!

Publicerad 2013-01-10 17:38:01 i Allmänt,

Något som jag inte förstår är att jag alltid lyckas bli sjuk av så jävla sjuka saker. Sist jag var såhär förkyld och "dålig" var efter spanien i somras när jag hade sovit med Fläkten i ansiktet för att inte dö av värmeslag, de höll i sig i ungefär  3 veckor den förkylningen...
 
Nu har det hänt igen, nu har jag varit förkyld i ungeför 1.5 vecka men börjar känna mig bättre tack och lov! Denna förkylning kom efter fläktarna på en klubb i Berlin då det var för varmt inne och då sätter de på luftkonditioneringen, smart men ändå ganska så osmart!
 
Varit i skolan idag hela dagen, kom hem runt halv 5, städade av och packade upp det sista ur resväskan, nu har jag slängt i lite fisk i ugnen som jag ska äta till lite sallad och sen mera plugg... Ska faktiskt ställa mig på  crosstrainern ikväll och träna, vilket jag inte gjort på 3 veckor. Pga Basel och förkylning!.
 
HATAR ATT VARA SJUK, BLÄÄ'
 
Jag är numnera en no-lifare som måste ägna sina dagar i skolböckerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela