helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Is i magen

Publicerad 2013-02-10 15:15:04 i

Idag har jag en sån där obehaglig känsla i magen, vet inte varför. Finns det något som heter kvinnlig intitution och är det så att vi har en förmåga att känna av när saker kommer hända/har hänt?!
Unda vad som har hönt då med tanke på magkänslan som jag har. Är påväg till mormor nu och tåget är i tid! Prisa gudarna för det. Imorgom bär det av till basel och jag hoppas att den resan oxå blir bra. Ikväll lär jag bli gödd av mormor som alltid, otur bara att jag inte är hungrig för tillfället;) nu ska jag sova em stund innan jag är framme om en timma. Är sviiintrött. Vill tacka sofia och hennes vovve för en trevlig helg!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela