helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

hej hopp hallå och sry för usel uppdatering.

Publicerad 2013-02-25 18:45:57 i Allmänt,

Hej! Nu är jag tillbaka på svensk mark igen och det känns som det alltid gör. Trist. Var inte lätt att lämna Claudio imorse då dessa två veckor varie helt underbara. Första helgen tillbringade vi i milano, sen har det varit karneval veckan därefter och i lördags stack vi till zurich med några kompisar och festade loss där. Igår hade vi söndagsmiddag vilket oxå var supertrevligt. Med andra ord så har det verkligen varit toppen. Det som känns mindre toppen är att jag har 3 tentor och 3 sem inom loppet av 1.5 månad! Hey glad chey?
Var på Lidl nyss och "storhandlade" och nu har jag precis slängt i lite mat i kistan. Måste packa upp men jag ORKAR INTE!. Har ingen lust till någonting just nu, känner bara en sån där liten småångest i kroppen. Men men... efter regn kommer solsken och on exakt en månad kommer Claudio hit, så det ser jag fram emot. :)
Har även börjat läsa denna storsäljare till bok! Super bra, måste bara finna tid till att fortsätta läsa den.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela