helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

lördag

Publicerad 2013-08-31 12:03:37 i Allmänt,

godmorgon, idag vaknade jag klockan nio med huvudverk, troligtvis för att jag dricker för lite om dagarna då jag helt enkelt inte tänker på det när jag inte är törstig. började dagen med en promenad i skogen, har saknar luften och den svenska marken och att slippa motionera på asfalt!
 
har städat av och packat upp det sista av packningen så nu är jag hemma i Sverige, troligtvis för alltid. kommer dröja lång tid innan jag reser  igen. 
 
snart kommer halva familjen och hälsar på en sväng innan jag börjar jobbet och innan de åker till Tuna park. jobb för mig samma som igår kväll 15-21.30
 
ha en trevlig lördag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela