helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

HEY!

Publicerad 2013-04-16 20:12:19 i Allmänt,

Det är verkligen fullt ös medvetslös just nu, har jobbat så mkt de senaste veckorna så jag vet varken ut eller in. Nu är jag ledig från jobbet och på fredag flyger jag till Basel. Så har yttterligare tre veckors semester där, skönt!
Skolan rullar på och c-uppsatsen lika så, hade hanledarträff idag och det var mycket att ta in och ändra, men skönt att vi är på någelunda rätt spår iallafall, har även kommit igång riktigt med träningen igen och det ÄR SÅ JÄVLA SKÖNT!! Börjar känna mig mer och mer stark och vältränad, synd bara att jag inte kan träna på samma sätt där borta, får väl bli mkt löpträning antar jag, vilket iofs är bra då jag behöver komma igång på den biten med, lite bättre väder där iallafall så man lär ju inte behöva oroa sig för snö i skogen!;)
 
Idag blev det ett Steppass och jag är riktigt mör och trött i kroppen, precis som det borde va!
 
imorgon är det plugg hela dagen och sen träning på kvällen, sen MÅSTE jag städa denna skitiga lägenhet, usch!
 
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela