helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

FREDAG!

Publicerad 2013-04-05 20:26:06 i Allmänt,

Hej på er! när var senast som jag kikade in här? en vecka sen, två? Jag lever iallafall, jobbar och pluggar om vartannat, tre tentor på fredag och en c-uppsats som precis påbörjats! Känns att man lever iallafall...
 
Ikväll blev jag bjudet på middag hos amanda, det blev tacos! smarrigt. Önskar jag kunde stanna längre, men kände hur pluggångesten börja krypa ifatt mig inombords, så jag fick lämna de andra och min dricka där ;) Måste ändå upp imrgon kl 6.15 för det står jobb på schemat, hela helgen lång och nästa vecka med.
 
Mannen min åkte hem i onsdags, känns direkt tomt men vi ses snart igen, den 19 april åker jag ner till honom och stannar där i 3 veckor lite drygt så det går ingen nöd på mig!:) typ första gången jag känner så. Har så otroligt mkt annat som surrar i huvudet så man hinner nästan inte sakna varandra, inte på bara två veckor när man annars är van att vara ifrån varandra i typ 4-6 veckor! Så den här gången är det rena rama lyxen!
 
Skönt att våren äntligen här (vill inte äta upp mina ord för det börjar säkert snöa imorgon).
 
Nu ska jag plugga en timme till, titta på ett litet avsnitt av pretty little liars innan jag somnar som en klubbad säl i sängen!
 
godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela