helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Ny blogg!

Publicerad 2012-11-21 19:18:17 i Allmänt,

Hej och välkommna in till min nya blogg. Jag ska vara helt ärlig till varför jag skaffat ny blogg och anledningen är pga att blogg.se har ändrat hela layouten här och för att kunna ta del av den så var man tvungen att skriva in till gamla lösenord som jag tydligen inte kommer ihåg?!! så jag kände vafan, lika bra att skaffa sig en ny och få en nystart i livet. Smart va?:) Dock så kan jag inte skriva på min gamla blogg att jag byter men de lär väl ni som läser min gamla få reda på via facebook eller nått :)!!
 
Jag vet inte alls hur jag ska ändra designen eller hur jag ska få denna blogg att se riktigt läcker och najs ut men det ska jag fixa till helgen tänkte jag när jag har tid :)
 
Lägger ut lite bilder som underhållning så länge! så ska jag berätta lite mer om mig själv sen och vem jag är :)
 
 
 
Okey det var två bilder, inte allt för skoj :P men jag ska ta allt från början så ni hänger med. Snart så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela