helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Nej nu lägger jag ner!

Publicerad 2012-11-28 17:06:13 i Allmänt,

Nu har jag suttit och skrivit på detta PM alldeles fööör länge! Jag började någon gång vid 2 och nu är den redan fem!. har ändrat ganska så mkt och det är långt ifrån klart...Så jag lägger ner för idag och fortsätter imorgon. Ska hoppas in i duschen, fixa mat och sen fortsätta på nästa ämne: plugga inför farmakoterapin! YEY så jävla glad just nu, nästan så glad att jag vill slå mig själv i huvudet.
 
Vem skulle inte vilja åka iväg till en paradisö i några månader?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela