helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Just nu

Publicerad 2012-11-22 19:34:36 i

Hur kommer det sig att ofta när man lär sig saker så försvinner de oftast fortare ut än de kommer in, jag har hört att närminnet bara kan lagra 7 saker på samma gång och sen försvinner de... Är det de vesäntliga och viktiga informationen som stannar eller vadå? Hur ska jag lära mig flytande tyska, ellet iallafall så att jag kan göra mig förstådd på ett år?? Ska ägna kvällen åt tyskan nu har jag bestämt mig för. Får inte ligga på latsidan längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela