helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Update om BM

Publicerad 2012-12-16 16:17:40 i Allmänt,

Hmm hur länge kan jag ha hållt på med balsammetoden nu? Tror det kan vara två veckor ganska precis om jag inte missminner mig. Så hur går det? Såklart tar det alltid olika tid för alla att märka någon skillnad och den skillnaden som jag faktiskt märkt är att mitt hår är inte alls så torrt och frissigt som det alltid varit innan. Jag tappar även mindre hår vilket är otroligt skönt! Måste klippa mig oxå så jag kan inte säga om det är mindre slitet... Hade kluvna toppar redan när jag började!:S
 
Det som jag dock kan känna som lite jobbigt är att håret bli lätt fett, andra dagen efter jag tvättat det måste jag sätta upp det i en tofs för annars ser det inte snyggt ut. Anlendingen till detta är att det tar olika lång tid för sitt hår att vänja om sig och reglera fettproduktionen från hårbotten, men jag tror jag kommer fortsätta iallafall! Mår mitt hår bra så är jag glad jag med!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela