helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Sorligt

Publicerad 2012-12-09 16:40:04 i Allmänt,

Något som jag kom på nu när klockan är halv 5 på em var att det är första advent idag?!. Snacka om att ensamhetskänslan gör sig påmind. Märks att man bor själv... Behöver någon som kan påminna mig om varför julen är mysig.
 
Idag har det varit ännu en tok-slappar dag, men jag har iallafall tagit mig till affären för att köpa mjölk och ägg. Typ det jag lever av just nu. (yey älskar denna tiden på året).. Försökte plugga lite men motivationen till det är nere på noll. Har iallafall skickat mitt Pm till läraren nu så om det går vägen på onsdag så är det ett minne blott! Hoppas Hoppas...
 
Ska ev upp till grannarna sen och umgås, spela spel och äta mina alldeles förträffligt goda lussebullar med apelsin och vaniljkräm!
 
Nytt halsband, dock tog det eveigheter innan det kom... Ska sluta beställa därifrån.

Kommentarer

Postat av: AmandaB

Publicerad 2012-12-09 17:15:00

Hej! Allt bra? :D

MVH Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela