helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Minisemester!

Publicerad 2012-12-17 19:39:50 i Allmänt,

GAAAAAD så jag längtar efter att komma iväg ett tag. Spyr snart på allt som stavas snö-pissväder-sverige-kallt-skolan-prov-ensamhet-blää.
 
På onsdag åker jag till stockholm för att sova över hos mormor innan jag åker till Arlanda på torsdagsmorgonen för att ta flyget till Schweiz! Eftersom tågen är som de är just nu med förseningar och allt så vill jag inte riskera att stå på perrongen torsdagsmorgonen som en fågelholk. Nej så bättre att gradera sig! Bäst att bli gödd ordentligt så man orkar med den långa flygdagen ;) Sen på torsdag får jag äntligen (efter 30 dagars väntande) träffa mitt hjärta igen!!!! känns som att den här gången kommer bli supermysig, jul med hans familj och nyår i berlin! och träffa linnea igen oxå!:) Inte aaaaallt för mycket plugg heller så jag ska passa på att njuta och återfå krafterna inför vårterminen:)
 
Annars då? Jo Nu har iallafall min lilla sötkattunge åkt så nu är det fyra, rädda, stora, fina, katter kvar som väntar på hem de med! Har lagat mat idag (eloge till mig!!!) Pyttipanna med ägg och rödbetor:) Riktigt gott, ska snart ställa mig framför crossen till Pengarna på Bordet :) Alltid lika spännande
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela