helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Lördag!

Publicerad 2012-12-08 13:51:00 i Allmänt,

Idag är en sån dag som man känner att man inte vill, har lust eller orkar gå utanför dörren. Förutom när jag skulle möta upp sara för att hämta kattmat. Det var inte så farligt kallt ute som det brukar vara, så jag nöjer mig med den snutten luft jag fick i mig!
 
Har suttit och pluggat inför tentan i några timmar nu och ska snart skicka iväg mitt om för granskning :) Nu känns det verkligen som att det närmar sig jul och jag kan äntligen se slutet i tunneln och jag önskar att saker blir såsom jag önskar!
 
Ska försöka ta tag i storstädningen jag sagt åt mig själv att göra, eller ska jag spara på den? Jag har iallafall dammsugit halva lgh ;)
 
Cindra, hon som ligger på toppen finns fortfarande kvar att tinga! Underbar kisse på 11 v som söker hem:)
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-12-08 14:33:29

Hoppas tentan går bra!:)

Svar: Tack, hoppas jag med!
Helene Lingvall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela