helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Julklapps shopping!

Publicerad 2012-12-11 18:03:35 i Allmänt,

Har varit och sprungit i affärer hela dagen med Hanna och Amanda! Hittade många fina julklappar och även en parfym till mig själv som luktade super! Liten touch av melon. Hade 20% rabatt på Åhlens så det var som hittat ;)
Fick även  med mig en hel del fina julklappar som jag hoppas bli uppskattade! Avslutade dagen med Thaimat. Nu har jag pluggat lite och surfat runt, nu blir det träning på crossen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela