helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

godmorgon Lucia!

Publicerad 2012-12-13 11:04:07 i Allmänt,

Idag är det luciadagen och jag tror det är första gången på flera år som jag inte ser något luciatåg. För mig är Lucia inget märkvärdigt så därför bryr jag mig inte speciellt mycket om det!
Idag är jag hundvakt åt Keylo, vi tog en morgonpromenad förut i det ISkalla vädret, 21 minus tror jag termometern visade på idag. GALET!
Kattungarna är så otroligt fjantiga och morrar och gör sig stora och tror stackars Keylo tyckte det var lite obehagligt så han fick vara hemma hos sig så är jag där med honom istället. Ska snart till Ica och posta ett paket och sen hem tillbaka och plugga!
 
Har På mig en del av det jag köpte igår!:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela