helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Godmorgon! Lördag

Publicerad 2012-12-01 11:04:16 i Allmänt,

Jag ligger fortfarande i sängen och drar mig, känner att huvudvärken börjar komma smygande så jag ska ta en dusch och försöka pallra mig upp. Ikväll kommer lill familjen ahlström och hälsar på och lilla anton. Gud så mkt jag saknat den tokungen:)

Saknar även min egen prins som är i österrike och åker skidor. Idag blir det nog bara en allmän slappdag!:) vad ska ni Göra?
Twiliight bion igår var iallafall amaaaaaaaziiig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela