helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Godmorgon!

Publicerad 2012-12-14 11:13:35 i Allmänt,

Asså Shit, kan ni förstå att om lite mer än en vecka så är det JULAFTON!? När man var mindre så var det här bästa dagen på hela året och alltid var det lika spännande att gå upp på morgonen, kolla i julstrumpan om tomten hade gett några paket och att känna hur julstämningen var i luften!
 
Så känns det inte längre. Jag har nog blivit den mest anti-traditionella människan som finns. Känns inte traditionellt eller speciellt längre att fira dessa Högtider såsom, påsk, halloween, midsommar, snart jul...osv.
Vad det beror på vet jag inte, kanske för att jag bor själv och inte har familjen runt mig speciellt mkt? Vad vet jag...
 
det snöar iallafall så sagolikt fint ute just nu så liiiite vintermyskänsla är det ju iallafall.
 
Annars då? Godmorgon på er. Inatt har jag sovit sämre än sämst. Att ha ett nyfött spädbarn som skriker är nog fan lättare att ha i sängen än en 11 v gammal kattunge. KAOS säger jag bara.
Idag vid 14 ska jag in till solan för att skriva en skittenta och sen blir det att möta lillebror som kommer hit för att umgås och sen imorgon åker vi till stockholm för att hälsa på mormor :)
 
Ha en bra fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela