helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

GAAAAAAH

Publicerad 2012-12-03 16:35:31 i Allmänt,

ASSÅ VILKEN K*K DAG! först började det med att vi var tvugna att åka till västerås för att gå på en värdelös föreläsning, sen hem igen (plus det är 20000 minusgrader ute vilket inte gör saken bättre!) och försöka plugga i bibblan, nehe då är alla datorer (alla!) upptagna så man får pallra sig hem, innan dess så hämtade jag ut min tenta som jag fick komplettera och börjar känna hur paniken infinner sig, hur fan ska jag klara av detta?!??!. Men nu är jag hemma, har fixat det som behövde fixat och skickar in den imorgon. Vill bara bli av med saker. Nu ska jag leta artiklar till PM i några 100 timmar och sen ska jag träna och ta kväll!
 
Börjar bli hungig oxå men orkar inte laga mat, vilken kombo huh?
 
Har ingen passande bild för mitt humör just nu så det får bli blankt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela