helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Hejdå julen!

Publicerad 2017-01-05 14:07:01 i Allmänt,

äntligen tog jag tag i att städa bort julen, granen är ju fin såklart men ack vad jobbig
 
inväntar daniel som snart e hemma! ska iväg och handla lite sen hämta paket jag beställt från lyko, ska fixa iordning håret och få bort det gula! Spännande men lite läskigt att laborera själv med håret tycker jag 😬
 
Har även hunnit med att städa lgh, dock blir jag helt slut och andfådd pga denna förkylning- kändes som ett maratonlopp där jag såg stjärnor i slutet 😆
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela