helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

D.Ö.D

Publicerad 2017-01-02 18:36:22 i Allmänt,

Asså hur mkt kan man sova/ hur trött kan man va?
 
Jag somna kanske vid 01 typ- kissade tre gånger under natten/ morgonen och klev upp 12, sen har jag varit iväg en sväng på en timme cirka och kom hem igen, helt slut och la mig i soffan, skulle kunnat somna men försöker hålla mig vaken så jag kan sova ikväll sen. Ska dagarna se ut såhär fram tills bf? Tycker synd om alla gravida som inte kan/ får sova om nätterna, vore ju döden, själv sover jag (oftast) kanske för mkt?
 
Imorgon ska jag ialf till frisören vilket ska mkt mkt spännande! 
 
Dagens opiffade, slafs mood 😆
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela