helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Levande begravd

Publicerad 2014-02-11 17:22:49 i Allmänt,

Idag började jag dagen med en 6 km löptur på morgonen! Riktigt skönt.  Gjorde mig iordning för att åka in till stan efter och besöka tatueringsstudion. Har nu bokat tid och är så grymt sugen! Kommer nog bli fett:) blir i början på april.

Sen efter det så gick jag som en trött chock! Orkade inte resa mig över huvud taget och däckade i soffan mellan 13-16.30, sov till och från. Som ett slag från ovan typ. Har slängt i mig en god sallad nu och ska fortsätta slappa i soffan med sessan på magen som alltid!❤️



Så kul och snyggt med tatueringar tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela