helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Tisdag.

Publicerad 2013-10-22 20:19:41 i Allmänt,

Hej! Hoppas allt är bra med er som läser, med mig är det som vanligt, helt ok:) har nyss kommit hem från ett steppass på gympozz tsm med sara, var redan mörbultad efter den tunga dagen igår så det tog emot lite idag, men alltid skönt med träningsverk, inte så ofta jag har det nu för tiden när man tränar så regelbundet och tyvärr mest samma saker. Ska försöka få in lite andra pass i veckorna oxå men behålla de standard på måndagar och tisdagar som vi älskar, Coren och Steppen!:) Är så glad att jag verkligen har kommit igång ORDENTLIGT med träningen igen, fått lite rutin och struktur på det, det behövs känner jag. Till alla er som mår dåligt, både fysisk och psykisk som inte tränar, tänk om då... Träning gör så mycket och tillför så mycket gott till livet, det tycker iallafall jag :)
 
Annars då? vad händer i mitt liv. Jo jag försöker hitta en lägenhet nära sjukhus, hyresrätt men det verkar inte gå lika bra som jag hoppats på... Sen så kollar jag dagligen runt på blocket ang hus och villor som jag drömmer mig bort att bo i. Drömmer även hur livet kunde se ut om typ 5-10 år, vart man är och vilka människor man träffat. Och det är ju bra att det just är dagdrömmar för sånt kan man ju faktiskt aldrig veta i förväg. En del människor bävar för framtiden och att bli gammal men jag längtar bara tills det börjar hända saker, för mig är det nu som livet börjar på riktigt, iallafall vuxen livet:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela