helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

fred-dag

Publicerad 2013-10-18 18:58:48 i Allmänt,

Idag är det fredag, igen. hade seminarium i skolan idag, skönt att äntligen få det överstökat! gick och handlade ingredienser efter skolan till maten som jag skulle, ja precis, skulle laga men, som inte blev av. tänkte göra indisk linsgryta som jag suktar efter men tiden räckte inte till och inte orken heller för den delen. har städat, slängt och rensat saker hemma. samt ring runt till en jävla massa fastighetsägare i hopp om att det, någonstans där ute i Eskilstuna ska finnas en ynka liten två till mig som jag kan flytta in i... hyran på min nuvarande lägenhet är alldeles för dyr sen när jag väl pluggat klart...den kommer ligga på nästintill 6000 och det är inte ok. speciellt inte för denna lgh eller med tanke på anståndet i från stan och området i sig.:( men men. har hoppet öppet och får försöka jaga vidare. i värsta fall får jag väl ta ett lån ( som jag inte konner få ta för jag har ingen fast inkomst än) på 400.000 och köpa en lgh rakt av pang bom sen är det klart... att det ska va sån jäkla lgh brist då:/ fan!
 
iallafall, kvällen blir lugn. var ute med hunden för ett stund sen och nu inväntar jag en kattspekulant som ska kolla på kattungarna. får se om någon blir tingad:) ska väl glo på idol även om alla är ur tråkiga iår faktiskt:/ en tråkfredag helt enkelt:)
 
vafan händer med vädret egentligen?!??
årets första julmust!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela