helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

3-2=1

Publicerad 2012-12-13 20:21:10 i Allmänt,

två av tre kattungar har precis flyttat hemifrån till sina nya hem, har en tös kvar. trodde det skulle bli lugnare med en liten katt men hon är som slickad på mig. bokstavligen. Hon klättrar på mig, hon ska äta min  macka, dricka mitt te och helst  vara PÅ och I mig tror jag på samma gång om hon fick välja. Och visst förstår jag henne, hennes systrar har precis åkt härifrån och hon känner väl att någon (jag) måste kompensera detta. Har jag inte katthår på kläderna så har jag det i munnen, hon skulle just slicka mitt te från munnen på mig. Tokfia. här är ett litet meddelande från henne. jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjhsdcsbasjb   dvzjbsk
 
söt fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela