helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

när en dörr stängs öppnas en annan

Publicerad 2013-11-19 20:36:54 i Allmänt,

i går morse förlorade jag en utav mina kattungar som varit svårt sjuk länge. trots mediciner tvångsmatning och kärlek och omvårdnad så var han för sjuk. igår låg han död när jag vaknade. Det var en hemsk syn och jag får fortfarande magknip när jag tänker på det:/ men nu har han det bra och han är nu en liten katt ängel som busar runt där upp bland andra katter!
 
alla andra katterna mår bra.
 
idag har jag känt mig halv krasslig, sov på lunchen och kände mig helt däckad. det är fotboll nu men jag känner att ögonen snart kommer trilla ihop på mig. vet inte ens om jag kommer orka se... kanske första halvlek iallafall.
 
något som oxå är fel med mig är att jag tror att jag behöver skaffa glasögon... ser dåligt på höger öga. kanske bäst att gå och kolla innan det blir sämre.. så jäkla dyrt bara! man har verkligen inte råd att bli sjuk..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela