helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

BLÄ!

Publicerad 2013-03-05 13:27:09 i Allmänt,

Idag har jag en sån där dag där det känns som att absolut ingenting i hela världen skulle kunna få mig att känna mig glad och possitiv. Jag är inte arg eller ledsen utan mest bara tom. Varför vet jag inte. Är väldigt kluven i mina tankar just nu och det går heller inte att fokusera på plugget som jag borde göra. Sitter och skriver men orden är bara ord utan mening känns det som. Har ni oxå sånna dagar eller är jag ensam?
 
Var tvungen att tvätta förut, har på mig två missfärgade strumpor och den ena är det hål i så nu har jag iallafall likadana par så att det räcker veckan ut! Känns som att det håller på att bli varmare ute nu va? skönt, önskar dock att isen smälte bort så att man slipper gå som en avdankad apa som försöker att hålla sig på benen...
 
Håret är fettigt som smör och sminket har inte infunnit sig på mitt bleka ansikte än, men vet ni vad? det skiter jag i. Ska försöka se något possitivt i denna och ser fram emot skypen med min andra hälft ikväll, hoppas dock att serotoninnivån är högre då än vad den är nu! GAAH!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela