helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Wiiie

Publicerad 2013-07-11 20:49:00 i Allmänt,

nedräkningnen har börjat, Både vad det gäller kattungar och antal dagar kvar tills semestern! nu har jag tre damer hemma, resterande av kissarna flyttade idag. känns tomt, lugnt men ändå skönt om jag får säga det själv. blir lite energikrävande i längden! men söta är det och alltid lika kul att ta hand om sånna här söta bebisar! imorgon flyttar resterande av gänget och då blir det stortstädning på alla sätt och vis, behöver städa och gno. längtar tills jag får en makeover av lägenheten till hösten då jag ska pula och fixa lite med de saker som jag inte trivs med för tillfället!:)

annars då? jo idag var näst sista dagen på jobbet innan jag flyr landet i sex veckor på måndag! ska bli skönt med semester och få lite lugn och ordning på livet. kvällen har även bestått av god grillning med trevligt folk och hann även med en långpromenad med Sara vid tre. är riktigt trött nu och längtar tills jag går av mitt jobbade imorgon kl 14!!:) wiho,!!!!snaaaaaart semester!!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela