helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

hejhej

Publicerad 2013-07-09 14:59:59 i Allmänt,

vilken dag, Pjuh!

började dagen med en försovning! Sweet!, de ringde från jobbet: hej vart är du? - eh jag är påväg jag försov mig, inte ens vaken klär jag på mig och skyndar mig dit varken med något i magen eller nått, kommer 25 min försent sammanlagt och det är inte fyskam att ta sig till jobbet på 15 min från att ha legat och sovit...

iallafall, dagen har bestått av stress och mera stress och nu sitter jag i Flen och väntar på bussen som ska tam mig ut till buschen i Bettna och fira systers födelsedag! Fanny fyller 14 år, ojoj vad tiden går fasligt fort! jag blir kvar över natten och tar ett tidigt tåg hem då jag börjar att jobba 13 igen, ingen ro bara gno!

fast något som ingen kan klaga på är iallafall vädret:) ha en fortsatt trevlig dag alla och grattis till er alla andra som fyller år idag, jag vet fyra som fyller idag;)!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela