helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Måndag!

Publicerad 2013-01-28 18:02:04 i Allmänt,

Hej! idag var det grupparbete som gällde i skolan, kom väl halvvägs fram och ska skriva klart det nästa vecka. Kom hem runt fyra då jag hämtade paket (tyskaböcker jag beställt) på Ica och handlar lite saker. Har även hunnit med att träna en väldigt kortis och duschat. Imorgon blev jag bokad för jobb så det blir 7-16 imorgon. Är så glad att jag får jobba för jag behöver verkligen pengarna... Börjar typ redan nu känna ångesten över pengarna jag måste ha om ett år i samband med den ev. flytten. Så jag försöker leva som en student nu och jobba arslet av mig och unnar mig saker IBLAND. Idag köpte jag bla en treatment för frissigt hår på Kicks som jag hade tänkt prova... Klippte även mitt hår själv igår (sparar in 300 kr;) ), det blev väl sådär, bättre än innna iallafall då det var så otroligt slitet.
 
Nu ikväll har jag tvättstugan och ev fika med grannarna!:) Skypade även med Claudio och Attill förut som befinner sig i Alperna, de lovade mig att vi ska åka skidor en dag när jag kommer i feb!:D yey
Har åkt skidor en gång då jag var 12... hoppas de inte tvingar upp mig på snowboarden bara... Någon som kan jämföra, vad är lättast, snowboard eller skidor?
 
BTW, tror ni snön håller på att smälta bort?!::D:D:D.. bara för att jag säger såhär så blir det -30 grader imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela