helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Onsdag

Publicerad 2017-01-04 22:44:00 i Allmänt,

 Hej! 
 
Idag va det ytterligare en aktivitet nämligen barnmorskan. Fick stå och skotta hur bilen i typ 20 minuter för att det var så jäkla mycket snö. Annars så var allt bra med bebisen i magen; bra hjärtljud, bra SF mått (33) och bra blodvärde och blod tryck. Dock står jag kvar på samma vikt senaste tre besöken. 9 kg viktuppgång totalt vilket e skönt att slippa bli allt för stor:)
dock har jag väldigt ont i bäckenet och han börjar fixera sig, dock kunde hon känna att huvudet fortfarande va ruckbart men det e några veckor kvar så han hinner fixera sig :)
 
sen när jag väl kommer hem så öppnar jag mina presenter som jag hämtat ut från posten (saker till bebis) men lika kul det haha. 
 
Även hundarna ville ha aktivering, såklart. Så gick en mellis med dem vilket jag fick äta upp sen. sån otrolig smärta i bäckenet/ blygbenet så fick typ släpa benen över golven för kunde inte lyfta fötterna normalt:(
 
imorogn kommer Daniel hem så då får han aktiveras igen trots att han jobbat hårt hela veckan. Glad att jag hittat nån som alltid ställer upp! behöver inte få dåligt samvete av att be om saker. ❤️
 
Lite av det jag beställde till lilla O
 
Alltid bra med ersättning om man behöver stödmata!
 

Kommentarer

Postat av: Rosi

Publicerad 2017-01-05 18:46:44

Vad fint du har gjort till lillen:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela