helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Im back!

Publicerad 2016-12-31 14:41:22 i Allmänt,

ojojoj vad det va länge sen jag bloggade, kom knappt ihåg att jag hade en blogg men det va ganska kul att gå tillbaka två års tid och se vad som va aktuellt då. Iallafall, försöka ta tag i det igen eller vad säger ni? 
 
Status för tillfället:
 
Jag är för tillfället hemma på heltid och inväntar in sonen som är beräknad att komma 3/2. Första barnet och det är många känslor som bubblar för tillfället, mkt oro, mkt glädje, förhoppningar och allt sånt som hör till en först föderska. Känner mig allmänt gravid och krämpor som tillkommer med det. Så man kan säga att jag längtar mer tills han är på utsidan och jag kan bli mig själv igen om man säger så!:)
 
Denna bild från v 35, idag går vi in i v 36 och nedräkningen har börjat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela