helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Dagen i bilder

Publicerad 2014-01-28 20:58:03 i Allmänt,

Började dagen med att gå in till stan för att först ansöka om min legitimation då alla poäng kommit in, sen gick jag till gymmet och var själv första halvtimmen. Skönt!!


Sen gick jag hem, började packa lite, ångrade mig lika fort som jag började då det såg ut som kaos!




Men men det är ju inte så ofta man flyttar förhoppningsvis.
Hittade även gamla bilder på mig och min bror och även pappa. Blev ganska  ledsen och behövde stanna upp och gråta lite för att kunna gå vidare.



Söta Sebastian haha!
Sen begav jag mig till stan igen för att träna med Sara på Friskis. Sammanlagt blev det 4 timmars träning idag och är ganska så trött. Imorgon blir det en vilo dag. Tror jag;)

Imorgon jobbar jag kväll så jag ska slappa hela kvällen framför bra tv.

Dagens citat: "being week is a choice, so is being strong!"

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2014-02-08 00:35:02

Hur går det med katterna du har/hade? Va länge sedan man hörde något ska som flytta med dig? Så
Fin du är som
Människa och tar hand pm dom

Svar: Det har varit mycket katter hela tiden :) jag har behållt en egen söt kisse så hon tillsammans med en ung skygg ungkatt kommer flytta med. Har två katter till hemma just nu som får hem på landet imorogn!:) kommer inte ha samma mängd katter när jag flyttar men kommer iallafall alltid ha en extra jourkatt:)!
Helene Lingvall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela