helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

Fredag känns som lördag

Publicerad 2014-02-07 19:46:26 i Allmänt,

Har varit ledig idag och började dagen med en 5 km löprunda ute! Inte sprungit sen sensommaren så det var fan på tiden men tanke på att snön inte längre täcken hela backen! det var riktigt skönt men jobbigt första km tills spärren släppte. Kommer definitivt bli oftare nu om inte mer snö kommer...

Sen vid 2 begav jag mig till Västerås med två vänner för att kika lite på Ikea. Jag köpte flyttkartonger så nu blir det packa av på riktigt! Åh orkar inte ens tänka på allt jobb men det ska bli så jävlaaaaa skönt och jag ser fram emot det grymt mkt!

Sen begav vi oss till american pizza
För att äta pizza buffé och jag har inte vart såhär mätt sen jag konfirmera mig typ. Och sen var jag ju bara tvungen att äta två kanelbullar jag köpt på Ikea samt lite godis jag köpte efter... Ibland gör man okloka val i livet haha. Jag ligger nu på soffan som en jäst säl som inte orkar röra sig en meter. Men glad ändå!

Imorgon kväll är det jobb:) men innan blir det ett steppass på gympozz! Ska bli najs. Ha en trevlig fredag allihopa:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela