helenemede.blogg.se

jobbar som sjuksköterska sen cirka tre år tillbaka, bor tsm med sambo och två hundar i Västerås. Väntar vårat första barn i feb -17! Bloggen är en blogg med inlägg som rör allt mellan himmel och jord! Enjoy

tisdag!

Publicerad 2013-09-24 19:48:40 i Allmänt,

 
 
Hej! nu är snart även denna dag över, går tiden såhär fort så kommer jag både missa min egen uppväxt samt mina framtida barns uppväxt och tänka : Vafan hände råkade jag somna eller??
 
ibland så så hinner man inte tänka utan man bara gör, man är här och nu och det är väl ganska så skönt det med? kom nyss hem från en as jobbigt steppass på gympozz med Sara och alla andra duktiga träningsmänniskor! alla där är så fit och så på och man blir verkligen peppad till Max genom att gå dit. har man en dålig dag och behöver muntras upp så ska man gå dit och träna, är man bara allmänt glad och vill få grym motion så bör man oxå gå dit! awesome!
 
iallafall, är hemma nu och har duschat och förberett inför morgondagens praktik med matlådor och frukost. behöver plugga..... jag veeeeeet men jag skjuter på det, som allt annat man borde göra men som man inte orkar göra. gör det imorgon eller dagen efter det >.<
 

till något roligare. imorgon får jag 9 kissebebisar hem till mig samt kattmamma. tre olika kullar tydligen och en mamma som öppnat sig för alla bebisar:) och jag öppnar mitt hem för alla dem och hoppas de inte får kräk och bajs sjukan som förra kullen i somras haha! ska bli så kul att få lite liv i luckan igen, tomt här hemma nu för tiden och katterna är väl de näst bästa man kan ha som sällskap när höstmörkret börjar smyga sig på. ❤️❤️
 
ska bli sååå mysigt!
 
uppdaterar med bilder när jag har!:)
 
 
 sommarens kull!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela